Museumwinkel en tijdschrift

Museumwinkel

De museumwinkel verrast steeds weer. De uitgifte van boeken over de Nijkerkse cultuurhistorie staat niet stil. Er komen steeds weer nieuwe leuke arrangementen voor uitjes en er zijn steeds weer nieuwe unieke en creatieve cadeaus te koop. De winkel is ook zonder entreebewijs bereikbaar. Iedereen mag komen shoppen. Overzicht vaste artikelen

Klik hier om de Museumkaart te bestellenMuseumkaart

Een Museumkaart koopt u tegenwoordig online. Dat kan uiteraard ook via ons. Klik hier om de bestelling te starten.

Tijdschrift

Elk kwartaal geeft Stichting Oud Nijkerk een tijdschrift uit. Het blad houdt u op de hoogte van de activiteiten van Museum Nijkerk en verhaalt over historische gebeurtenissen, toont oude foto’s en brengt ander nieuws. Een abonnement krijgt u als u Vriend van Museum Nijkerk wordt met alle bijbehorende voordelen. Dat kan al vanaf €22,50 voor Nijkerkse adressen en €25,00 voor adressen buiten Nijkerk.

Losse nummers zijn – zolang de voorraad strekt – te koop in het museum. Oude nummers zijn te raadplegen in ons kenniscentrum (1e verdieping) tijdens openingstijden. De onderwerpen vindt u in het pdf Register Tijdschrift Oud Nijkerk.